Joytech.ro foloseste cookies pentru imbunatatirea experientei de navigare pe site. Pentru mai multe detalii accesati Politica Cookies pagina. Click aici pentru a accepta cookies.
Care este avantajul unei comenzi online ?

Plasarea unei comenzi online prezintă numeroase avantaje, precum : - Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, acestea fiind ulterior preluate în ordinea înregistrării lor; - Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii; în concret, atunci când produsele cu statusul ,,În stoc" sunt adăugate în coșul dumneavoastră; - Ai posibilitatea de a verifica direct din contul tău traseul comenzii tale de la înregistrarea ei până la livrare.

Am completat greșit datele de facturare.Se poate reface comanda ?

În această situație, rugăm imperios să luați legătura telefonic cu operatorii noștrii pentru a sesiza modificarea datelor de facturare.În situația în care comanda este deja finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi.

Cât timp rămân rezervate în Showroom produsele comandate ?

Produsele comandate rămân rezervate în Showroom pentru 72 de ore de la efectuarea comenzii.În cazul comenzilor telefonice, se aplică același termen.

Când se livrează comanda mea ?

Din momentul în care coletul dumneavoastră este ridicat din depozitul nostru, durează maxim 72h până ce acesta va ajunge la dumneavoastră.De asemenea, puteți urmări oricând statusul comenzii dumneavoastră prin intermediul contului de client.

Pot să-mi aleg data la care să fie livrat coletul ?

Din momentul în care coletul dumneavoastră este ridicat din depozitul nostru, durează maxim 72h până ce acesta va ajunge la dumneavoastră.De asemenea, puteți urmări oricând statusul comenzii dumneavoastră prin intermediul contului de client. Da, printr-o precizare a datei la care doriți să vă fie livrat coletul în câmpul ,,Mențiuni" care va apărea la efectuarea comenzii.

Este posibil ca mai multe comenzi să-mi fie livrate în același colet?

Dacă ați comandat mai multe produse cu aceași adresă de livrare, coletele vor fi trimise separat, conform adreselor introduse, atâta timp cât dumneavoastră nu ne aduceți la cunoștință faptul că doriți ca aceastea să fie trimise împreună, la o adresă hotărâtă și comunicată de dumneavoastră ulterior.În cazul în care ați efectuat două comenzi în aceeași zi pe aceeași adresă de livrare, pentru a vă scuti de costul a două transporturi, operatorii noștri vor alipi cele două comenzi din oficiu.

Nu am primit factura.Cum procedez?

Puteți solicita factura prin intermediul unui e-mail la online@smokemania.ro, prin apel telefonic, sau prin intermediul chatului.

Am primit alt produs decât cel comandat.Cum procedez?

Pentru a remedia situația, vă rugam să ne contactați printr-un e-mail la online@smokemania.ro, prin apel telefonic, sau prin intermediul chatului.

Am primit coletul incomplet.Cum procedez?

În cazul în care primiți comanda incompletă, vă rugam să ne sesizați aceasta telefonic, urmând ca noi să vă trimitem partea restantă din comandă în cel mai scurt termen posibil, plata transportului fiind suportată de S.C. SMOKE MANIA ONLINE S.R.L., ca mijloc de remediere a erorii făcute.

În cât timp va reajunge produsul X pe stoc ?

Produsele noastre sunt încărcate în stocul site-ului imediat de la recepția acestora de la distribuitorul nostru.Reîncărcarea stocului cu un anumit produs nu se face la termene fixe, ci în funcție de diferiți factori externi și interni (stocurile furnizorilor, condițiile de livrare, etc.). În cazul în care doriți să fiți notificat atunci când un produs reajunge pe stoc, puteți opta pentru aceasta accesând ,,Contul meu" și solicitând notificarea prin email.

Cum pot modifica o comandă activă ?

O comandă poate fi modificată doar dacă are statusul ,,pending", adică este în curs de procesare, printr-un e-mail la adresa online@smokemania.ro, telefonic, sau prin intermediul chatului.

Cum pot anula o comandă activă?

O comandă activă se poate anula doar dacă are statusul ,,pending", adică este în curs de procesare, prin accesarea ,,Contului meu", subcategoria ,,Comenzile mele" (www.smokemania.ro/sales/order/history), accesând ,,Vizualizare comandă".O comandă poate fi de asemenea anulată prin e-mail la online@smokemania.ro, telefonic.În cazul în care comanda a fost finalizată și livrată, va rugăm să refuzați coletul.

To Top